0грн
Зробити замовлення1. Терміни та визначення
- Інтернет-магазин - сайт що має адресу в мережі Інтернет.
- Товар - продукція, виставлена в каталозі Інтернет-магазину.
- Клієнт - фізична особа, яка оформила Замовлення в Інтернет-магазині.
- Замовлення - запит Клієнта до Інтернет-магазину на покупку Товару, здійснений через сайт або за допомогою інших каналів комунікації, зазначених на сайті, з наданням особистих даних, необхідних для виконання Замовлення.
- Транспортна компанія - компанія не пов'язана з Інтернет-магазином, що здійснює доставку Товарів Клієнтам.
2. Загальні положення
- Ця Угода укладається між Клієнтом та Інтернет-магазином в особі менеджера Інтернет-магазину в момент оформлення Замовлення.
- При оформленні Замовлення Клієнт погоджується з умовами, обговореними цією Угодою.
- Оформити Замовлення в Інтернет-магазині може будь-яка фізична особа, здатна прийняти і оплатити Товар, а також сплатити за послуги Транспортної компанії при наявності таких.
- Інтернет-магазин залишає за собою право вносити зміни в умови Угоди, а так само в умови Оплати та Доставки, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в цих умовах.
3. Оформлення Замовлення
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати дійсні і точні контактні дані Клієнта, необхідні для виконання Замовлення, на сайті Інтернет-магазину, або повідомити їх менеджеру Інтернет-магазину у будь-який наявний спосіб.
- Інтернет-магазин не несе відповідальності за достовірність інформації, наданої Клієнтом при оформленні Замовлення.
- У разі відсутності можливості у Клієнта оформити Замовлення через сайт Інтернет-магазину, Клієнт може оформити Замовлення по телефону.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату відправки Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності в Інтернет-магазині, менеджер інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації або оформленні Замовлення, про те коли з'явиться потрібна кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Інтернет-магазині, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 2 днів після повідомлення, Інтернет-магазин залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення або взагалі Замовлення.
- Товар представлений в каталозі через фото-, відео-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фото-зразки містять один і більше видів Товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, ціну за одиницю продукції, відомості про основні споживчі властивості Товару.
- Деякі Товари можуть незначно відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на виробі, колір окремих елементів і таке інше. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до менеджера.
- У разі анулювання передплаченого Замовлення з ініціативи Клієнта: не пізніше 1-ї доби після передоплати - сума передоплати повністю повертається Клієнту узгодженим сторонами способом; пізніше 1-Ї доби - Клієнт зобов'язаний викупити замовлення.