0грн
Зробити замовленняПри отриманні товару будь-яким з варіантів доставки
- Перш ніж підписувати документ про отримання - обов'язково перевіряйте цілісність товару, особливо при пошкодженні упаковки. В іншому випадку буде неможливо нічого довести.
- Якщо товар пошкоджений - Ви можете відмовитися від отримання, але необхідно скласти претензію до компанії перевізника з описом пошкоджень товару та упаковки. Бажано при цьому зв'язатися з нами будь-яким доступним способом, це суттєво спростить подальший процес повернення або обміну.
У випадках, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів"
- Ви можете відмовитися від отримання при доставці або повернути протягом 14 днів товар належної якості, якщо він:
- не підійшов за кольором, розміром, фасоном або іншими передбаченими Законом параметрами
- не відповідає опису або характеристикам Вашому замовленню
- При цьому повинні бути дотримані наступні умови:
- наявність та цілісність заводської упаковки
- товар повинен бути в повній комплектності
- маркування та ярлики повинні бути збережені
- товар не повинен мати слідів використання та пошкоджень (потертості, подряпини, сколи тощо)
- При поверненні товар необхідно якісно запакувати (прослідкувати, щоб запакувала компанія перевізник). Всі витрати, пов'язані з зворотною доставкою та упаковкою, ми оплачуємо.
Поверненню та обміну не підлягають
- Відповідно до умов нашого магазину:
- подарункові сертифікати
- товари, відправлені у якості подарунків та бонусів
- Відповідно до постанови №172 Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів":
- товари медичного призначення (лікарські засоби, пристрої для лікування тварин, медичний одяг)
- продовольчі товари
- м'які та надувні іграшки
- предмети гігієни
- товари для кошенят та цуценят (соски, пляшечки для годування, пелюшки тощо)
- лежаки, будиночки, рушники, покривала
- попони, бандажі тощо
- косметика, парфумерія, аерозолі
- панчохи, шкарпетки
- інструменти для грумінгу, гребінці, щітки, зубні щітки
Поширені питання:
Як повернути товар, який Ви отримали будь-яким з варіантів доставки?
- Зв'язатися з нами будь-яким доступним способом.
- Заповнити форму запиту на повернення товару. Якщо Ви зареєстровані, то це буде зробити набагато простіше через особистий кабінет.
- Надійно запакувати товар (прослідкувати, щоб запакувала компанія перевізник). У товару мають бути: заводське пакування, повна комплектація, заводське маркування та ярлики. Товар не повинен мати слідів використання та пошкоджень (потертості, подряпини, сколи тощо).
- Відправити товар Новою Поштою на зазначену нами адресу, при цьому у графі: "Оголошена вартість" необхідно зазначити повну вартість товару.
- Ми перевіримо товар і зв'яжемося з Вами для уточнення деталей.
- Гроші за товар будуть повернені протягом 3-5 робочих днів після перевірки цілісності та комплектності товару.
Що робити, якщо товар виявився дефектним?
- Зв'язатися з нами будь-яким доступним способом.
- Усі ситуації розглядаються індивідуально в межах чинного законодавства. Ми обов'язково спробуємо допомогти Вам.
Інформація про гарантію
У межах гарантійного терміну експлуатації на товари поширюється гарантія від виробника, оскільки ми продаємо лише сертифікований в Україні товар.
- питаннями гарантійного обслуговування та ремонту займаються спеціалізовані сервісні центри
- всю інформацію щодо умов та термінів гарантійного обслуговування товару можна дізнатися у компанії постачальника, реквізити якої обов'язково вказані на упаковці
- супровідні документи на товар (гарантійний талон, товарний чек, інструкцію тощо) необхідно зберігати протягом гарантійного терміну, оскільки вони є підставою для гарантійного обслуговування
- при використанні товару необхідно дотримуватися правил користування товаром, оскільки їх недотримання може призвести до поломок з провини споживача і, відповідно, відмови в гарантійному обслуговуванні
- при виявленні суттєвих недоліків з провини виробника в період гарантійного строку, покупець має право на гарантійний ремонт, а в разі неможливості ремонту - обмін або повернення вартості товару
- при порушенні правил експлуатації (механічні пошкодження товару, порушення гарантійних пломб, відсутність або пошкодження серійного номеру, спроба проведення ремонту сторонніми особами тощо) сервісний центр може відмовити в проведенні гарантійного обслуговування
- на пошкодження електроніки (у тому числі ламп для акваріумів та тераріумів), спричинені перепадами напруги в мережі, а також на будь-які пошкодження іграшок гарантійні зобов'язання не поширюються